Alltid redo!

Jag har en fantastisk talang - jag är världsbäst i att hitta på dåliga ursäkter. Jag vet inte hur många gympass jag har avbokat för att jag plötsligt kommit på att något viktigare har dykt upp. Därför måste jag bädda för mig lite extra, för att försvåra för mig att hitta på alla dessa ursäkter.
 
Ett sätt är att se till att det alltid finns en väska med träningskläder i bilen. På så sätt har jag alltid möjligheten att svänga förbi gymmet på hemväg från jobbet, de dagar jag kommer iväg lite tidigare, eller då min man ansvarar för middagsfix.
 
Jag tränar på Actic och oavsett vilken väg jag tar hem, passerar jag minst ett Actic-gym. Längs den väg jag oftast tar ligger det till och med två. Så jag har svårt att skylla på avstånd och svårtillgängliga gym... 
 
 
 
Det första jag gör när jag kommer hem efter ett gympass är att packa om väskan och sen lägga tillbaka den i bilen. På så sätt är jag alltid redo! 
 
 

Kommentera här: